Asal ?

Ohoy , Lame aku tak update blogg . Okay . AKu nak cite pasal sorang budak ni .
Hannah cb . Aku tak kacau mak dye berak , dye nak kacau aku . Yang awak pon satu , dah tau saye tak suke awak layan dye , tapi awak layan dye . Saje je kan ?
Okayy . Kbai

Si hannah yang cibai

Awak :)

Awakk , makan laa banyak siked . Saye tengok awak tu dah macam meem . Awak nak appton ke ?
Nak saye beli kan ? Okayy saya belikan . Haha




MCD

Awakk , thanks sebab bagi bergalak dengan bende tuu :) Sayang awak .